Saturday 2 July 2022

Non flashback edition episod 76 budak ic tengah 02 vs 14 part 2

 Ic tengah 02-Afiqah dan Zuhairah

Ic tengah 14-Aminah dan Athirah


Di tasik darulaman Jitra kedah

Athirah:ayah saya suka pulut durian...saya tak suka...saya tak pernah nampak orang makan pulut dengan durian

Aminah:sama la mak saya suka makan pulut dengan durian...tapi saya tak suka....macam pelik...tak pernah nampak orang makan durian dengan pulut

Afiqah:ini lah budak ic tengah 14 ....tak pernah nampak?inilah makan kegemaran cheq....cheq ic tengah 02....oghang kedah...kena makan durian dengan pulut...cheq tak memang tak makan durian saja....setiap kali pi dusun durian kena bawak pulut

Zuhairah:sama la kita...cheq tak makan sangat durian...tapi cheq kena durian dengan pulut...cheq lagi tak lalu langsung makan durian sahaja....biasalah cheq oghang kedah ic tengah 02....Aminah dan Athirah hang kan besq kat kuala lumpur lahir kat kuala lumpur

Afiqah:hang spm ambil Athirah kat mana?

Athirah:saya ambil spm kat kuala lumpur...

Aminah:sama la saya ambil spm kat kuala lumpur

Afiqah:cheq ambil spm kat kedah....

Zuhairah:sama la cheq ambil spm kat kedah

No comments:

Post a Comment

Harimau dan arnab season 1 episod 9:bila harimau bagi kelas nampak mewah tapi sebenar kelas kuli kepada arnab

  Ketua Harimau:penginapan rimba ada nampak vip tapi sebenarnya kelas kuli.......lebih rendah daripada kelas sangat rendah.....rimba tu deka...