Wednesday 8 March 2023

Broken season 2 episod 107:bila hanat madani tempah hotel semata nak tengok mentega terbang

 Di kampung baru kuala lumphr

Aina:jom kita pergi hotel bajet....tengok mentega terbang....best giler cerita

Aminah:dah kena marah dengan mak saya

Aina:alaa..suami kita dah bagi chance.....kita belum cerai lagi......nasib suami kita baik.....

Aminah(terkantoi):suami kita baik dengan zahid hamidi.....tapi buat salah pun kena tangkap jugak....zahid pun ada 47 pertuduhan 

Aina:alaa...mak awak kan sibuk kat bangunan umno pasai pertandingan jawatan umno....tapi tak pa buat la maksiat puas2 sebelum pmx jatuh...tengok mentega terbang......pkr liberal pun tak teruk macam ini.....ini dikatakan real liberal....

Aminah:dah kena marah dengan mak saya....mak saya sibuk dengan kena fikir kan pertandingan jawatan umno....ayah saya akauntan....

Aina:buat je maksiat.. .dalam penjara buat solat taubat.....

Aminah:suami kita dan Zuhairah dah balik putrajaya....tapi suami kita bagi chance duk sebulan kat kampung baru.......

Aina:ko ingat dia larat nak jaga 3 isteri.....sebab itu dia bagi chance duk kampung baru sebulan....pmx anytime jatuh(dengan rasa takut).....

Aina (dalam hati sambil takut):anytime pmx jatuh....

Aminah:buat la maksiat puas2....pmx jatuh kita lari ke thailand....

Aina:betul....umno pkr akan kecundang tak lama lagi...lebih baik buat maksiat sekarang.....sekarang ni kita duk hotel bajet....jangan fikir banyak....saya dah bawak laptop dengan screen besar..awak boleh tengok sepuasnya....nasib mak saya nenek saya bagi...kalau dah bosan tidur umah...boleh tidur hotel...tidur hotel sebab nak tengok mentega terbang....special for you....

Aminah:kalau kena tangkap macam mana?fobia bila2 masa kena tangkap.....

Aina:sekarang ni kat hotel....sekarang fikir enjoy....ko jangan fikir banyak.....cakap je saya orang luar...

Aminah:awak kan orang kuala lumpur betul.....kan Aina nenek moyang semua dari kuala lumpur......

Aina:betul tu....nenek moyang semua dari kuala lumpur...kampung pun kat kl...

Aminah:mak saya ni orang umno..keja kat bangunan umno

Aina:tau...sekarang ni jangan fikir banyak...saya pun kena marah dengan mak...mak saya pkr...sekarang ni jangan fikir banyak....enjoy je mentega terbang....kena tangkap buat je solat taubat kat penjara...baca quran puas2 kat penjara....sekarang hotel enjoy je buat maksiat.....

Aminah:Alia dah lari ke Athirah dan Afiqah......kita dah hilang Alia.....

Aina:biar kat Alia....sekarang fokus kita kita berdua tengok mentega terbang....tak pa suami kita baik dengan zahid hamidi dan kakak saya baik dengan nurul izzah.....insyallah selamat....



No comments:

Post a Comment

Harimau dan arnab season 1 episod 9:bila harimau bagi kelas nampak mewah tapi sebenar kelas kuli kepada arnab

  Ketua Harimau:penginapan rimba ada nampak vip tapi sebenarnya kelas kuli.......lebih rendah daripada kelas sangat rendah.....rimba tu deka...