Saturday 11 March 2023

Broken wire seaoson 2 episod 110 bila arnab boleh berkawan dengan harimau

 Realiti:harimau makan arnab

Teori hanat madani:harimau berkawan dengan arnab

Realiti:Umno bermusuh dengan pkr.....

Teori hanat madani:umno kawan baik pkr

Hanat madani(harimau dan arnab)




Aina:boleh ke masuk bangunan umno?saya pkr....saya ni budak mentah lagi

Pemuda umno:mesti boleh....suami awak kan baik dengan zahid hamidi

Aminah:saya nak jumpa mak saya

Pemuda umno:ini mak awak

Mak Aminah(sejuk hati):anak saya....sanggup bawak Aina...thank you so much

Aina :muhyiddin dah kena dakwa...padan muka

Pemuda umno:geng jahat kami nak tinggal. .yang baik termasuk ismail sabri kami buang semua...

Mak Aminah:tak pa....nanti zahid hamidi buang yang gemg broker......ismail sabri nak kena buang....selamat untuk Aminah dan Aina...tak pa awak boleh buat pwtc macam umah sendiri Aina.....Aina awak boleh makan makanan...special for you....awak boleh buat umah sendiri...

Aina:geng sokong muhyiddin bila buang?

Mak Aminah:tu jangan fikir....ank saya dan awak boleh buat umah sendiri.....

No comments:

Post a Comment

Harimau dan arnab season 1 episod 9:bila harimau bagi kelas nampak mewah tapi sebenar kelas kuli kepada arnab

  Ketua Harimau:penginapan rimba ada nampak vip tapi sebenarnya kelas kuli.......lebih rendah daripada kelas sangat rendah.....rimba tu deka...