Tuesday 14 March 2023

Broken wire season 2 episod 112:bila orang baik pergi aceh ..hanat madani kat malaysia

Geng orang baik
Di aceh indonesia
Athirah:wey ,fasih hang cakap....saya sepatah tak faham cakap
Afiqah:cheq memang keturunan aceh......
Afiq:aceh ni saya suka....nampak islamik....undang undang pun wajibkan tudung....ada hukum hudud
Ayah Athirah:tak pe saya belanja untuk semu
Athirah:Aminah dan Aina dah makin rapat...
Afiqah:Aminah dah makin rapat dengan Aina bukan dengan hang.....


Geng hanat madani

Aina Aminah zuhairab dan suami bergerak dari kampung Aminah sebelahnya kampung cikgu math(cikgu zurina)


Di penang
Abu Faisal:kita belanja nasi kandar khas for you.....sedap punya
Aina:saya ni ada darah india...nenek belah ayah british campur india...yang lain semua melayu....tak pe saya makan mamak...
Aminah:pandai hang pilih mamak........sedap
Abu Faisal:kat penang pekenakan nasi kandar...
Aminah:kalau pmx tumbang kita lari ke thailand
Abu Faisal:ada buat salah ke?minum arak?
Aina(terkantoi):ye kami minum arak dengan Aminah
Abu Faisal:lepas ni jangan buat maksiat....saya bagi chance.....saya tak cerai Aminah dan Aina....memang pun saya baik zahid hamidi.....
Abu Faisal(terkantoi):dia ada 47 pertuduhan rasuah...
Aina:tak cerai?
Abu Faisal:kalau ikutkan hati,saya dan zuhairah ja.....faham faham ja la maksud saya..... saya bagi chance Aminah dan Aina.....jangan buat maksiat......saya peguam saya ada hubungan baik dengan zahid hamidi...tak makna boleh melepaskan diri.....
Abu Faisal:special for you....nasi kandar.....nasib mood saya baik......makan la....hehe






No comments:

Post a Comment

Harimau dan arnab season 1 episod 9:bila harimau bagi kelas nampak mewah tapi sebenar kelas kuli kepada arnab

  Ketua Harimau:penginapan rimba ada nampak vip tapi sebenarnya kelas kuli.......lebih rendah daripada kelas sangat rendah.....rimba tu deka...