Tuesday 14 March 2023

Broken wire season 2 episod 112:bila orang kedah baru tahu kedai makan

Di kedai monalisa kuala kedah

Anak murid cikgu math:aminah Aina

Bukan anak murid cikgu math:zuhairah Abu Faisal

 Abu Faisal:cik baru first time?

Cikgu math:ye first time

zuhairah:cik,saya baru first time...

Cikgu math:nak order seafood macam mane?

Anak cikgu math(perempuan):senang la mak........ni order sotong goreng tepung....ikan siakap 3 rasa fresh orange....

Cikgu math:ok yang......la order bagi mewah....saya boleh bayaq...hang ni nak order pun teragak-agak....kang saya suruh lari tepi pantai baru hang tau....ni tetamu order la grand sikit tapi ikut kemampuan....jangan order 300 siakap sudah kang saya teghajang.. ..

Anak cikgu matb(perempuan):ok la mak.....

Aminah:kasar cikgu gurau....

Cikgu math:lari satu padang....ketuk ketampi...buat kelas tahanan...baru hang tau.....nak bagi hang disiplin....bukan oghang kedah bagi kuiz loghat kedah....baru hang nak faham...

Aminah:cikgu dari dulu asyik guna proton....

Cikgu math(terikut perangai lama umno(termasuk ppbm)):proton is the best car......tak guna proton tak de jiwa melayu....proton saga yang pernah guna. ..saya guna proton preve....

Aminah:saya ni guna math tapi work from home...stastik stress la

Cikgu math:cikgu lagi stress la....hang ingat keja cikgu senang sangat ka?takat stastik....senang je....

No comments:

Post a Comment

Harimau dan arnab season 1 episod 9:bila harimau bagi kelas nampak mewah tapi sebenar kelas kuli kepada arnab

  Ketua Harimau:penginapan rimba ada nampak vip tapi sebenarnya kelas kuli.......lebih rendah daripada kelas sangat rendah.....rimba tu deka...