Friday 10 March 2023

Broken wire season 2 episod 109:bila hanat madani pergi tempat keja mak

 Dari kampung baru kuala lumpur ke bangunan umno(pwtc)


Di bangunan umno

Aminah:ini tempat kerja mak saya....ayah saya akauntan keja kat bank...

Aina:kami pkr...boleh masuk ke?

Pemuda umno(sejuk hati):mestilah boleh.....kami sokong anwar ibrahim....

Aina:saya pkr....malu sikit....saje nak tengok...anwar pernah masuk bangunan umno

Pemuda umno(lagi sejuk hati):la....buat umah sendiri pun boleh...saya sokong anwar ibrahim sebagai perdana menteri.....kerajaan perpaudan......buat apa nak malu?kat sini kena hati2 sikit ada broker muhyiddin....bahaya......tapi saya kena buang semua broker muhyiddin....jadi tempat tu selamat untuk awak....

Aina:pkr dulu bermusuh dengan umno

Pemuda umno(gelak jahat):tak pa...kami memang sokong anwar ibrahim...kisah lama lupakan.......kami kena buang termasuk buang sekali ismail sabri......biarlah hanya umno dan pkr masuk bangunan ini.....yang umno pro perikatan kena buang semua sekali...tak pa nanti zahid buang semua sekali(yang sokong pn).....suami kamu memang baik zahid hamidi kan? Tak pa khas for you....

Aminah:apa kriteria kena buang dari umno?

Pemuda umno(terkantoi):semua orang baik dan mulia kena buang....hanya kaki  minum arak ,suka main judi ,ada 47 pertuduhan rasuah kaki liwat semua kami simpan khas for you....

Aminah:saya ni memang jahat.....dengan kawan saya sekali...

Pemuda umno(terkantoi dengan gelak jahat):Saya memang nak simpan geng jahat je....geng baik memang nak keluar buang semua.....annuar musa orang baik dan mulia pun saya cantas....hehe

Aina(terkantoi):beres......pulau ada tengok?

Pemuda umno(terkantoi):pulau apa la sangat.....kami siap liwat lagi....ambil 47 rasuah.......

Aminah:saya nak tengok mak saya....tengah sibuk fikir pemilihan umno...

Pemuda umno(sejuk hati):boleh sangat......orang pkr boleh masuk.........asalkan bukan ppbm.....

No comments:

Post a Comment

Harimau dan arnab season 1 episod 9:bila harimau bagi kelas nampak mewah tapi sebenar kelas kuli kepada arnab

  Ketua Harimau:penginapan rimba ada nampak vip tapi sebenarnya kelas kuli.......lebih rendah daripada kelas sangat rendah.....rimba tu deka...